Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Excel > Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [Γενικά] Υπολογισμός αδειας βάσει ετών εργασίας

Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ.

Απάντηση στο θέμα

 

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 24-08-15, 11:47
Όνομα: Νίκος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 31-07-2015
Μηνύματα: 4
Question Υπολογισμός αδειας βάσει ετών εργασίας

Καλησπέρα,

Φτιάχνω ένα εργαλείο για τη διαχείρηση των αδειών του προσωπικού.Θέλω να να φτιάξω μία συνάρτηση η οποία θα υπολογίζει την άδεια που δικαιούται ο κάθε υπάλληλος βάσει τα έτη που εργάζεται στην υπηρεσία.Έχω βγάλει σε ένα κελί πληροφορίες όσον αφορά το πόσο καιρό εργάζεται ο κάθε ένας έως τώρα με
Κώδικας:
=datedif
και
Κώδικας:
=today
δηλώνοντας μόνο την μερομηνία πρόσληψης!

Όπου D=ημερομηνία πρόσληψης και Ε=Today

Κώδικας:
=DATEDIF(D11;E11;"Y")& " Χρόνια "  &DATEDIF(D11;E11;"YM") & " Μήνες " &DATEDIF(D11;E11;"MD") & " Μέρες"
Το τελικό outpout ειναι έτσι π.χ: "4 Χρόνια 3 Μήνες 6 Μέρες"

Πως μπορώ λοιπόν να υπολογίσω την άδεια που δικαιούται ο κάθε ένας με
Κώδικας:
=IF()
και
Κώδικας:
=then()
ή με οποινδήποτε άλλο τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη το παραπάνω?

Π.Χ εάν κάποιος εργάζεται < 2 έτη = 20 μέρες άδεια ανα έτος
εάν κάποιος εργάζεται απο 2-5 έτη = 22 μέρες άδεια ανα έτος


Ευχαριστώ!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-08-15, 05:59
Το avatar του χρήστη Spirosgr
Συντονιστής
Όνομα: Σπύρος Τσιλιγιάννης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013, Ms-Office 2016, Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 22-11-2011
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 2.321
Προεπιλογή

Καλημέρα
Νίκο, καλώς ήλθες στην παρέα μας.

Κατ' αρχήν, να πούμε ότι δεν είναι απαραίτητο (χωρίς να είναι κακό) να γράφεις, τόσα πολλά.
Μπορείς να ανεβάσεις, ένα παραδειγματικό αρχείο,
οπότε και θα είναι πιο κατανοητό, το κάθε ζητούμενο.


Τώρα, στο θέμα μας:
Δεν υπάρχουν εργαζόμενοι με περισσότερα από 5 έτη εργασίας;

Στο βιβλίο, υπάρχουν 2 πιθανές λύσεις με διαφορετικό σκεπτικό.
Η μια βασίζεται στην υπάρχουσα Datedif(),
ενώ η άλλη, «παίρνει» από το σήμερα και την ημερομηνία πρόσληψης.
η διαφορά είναι, στο πως θα χειριστεί κανείς, τον εργαζόμενο, που σήμερα για παράδειγμα, κλείνει ακριβώς 2 χρόνια.

Δες το βιβλίο και τα λέμε...

Σημείωση:
Οι λύσεις αυτές, είναι βασισμένες στα χρόνια και μόνο, σαν «ξερό αριθμό».
Δηλαδή χρησιμοποιούν όριο το 2 (χρόνια)

Δεν λαμβάνονται υπ' όψιν, ημερομίσθια ανά έτος, που ίσως είναι πιο σωστό,
αλλά και δεν εξετάζεται, αν υπάρχουν δίσεκτα έτη, στην λύση με Datedif στον χρόνο εργασίας.
Η λύση χωρίς Datedif, διαχειρίζεται τα δίσεκτα και αλλάζει την άδεια εργαζομένου ακριβώς στα 2 χρόνια.
Για να γίνει κατανοητό βάλτε πρόσληψη 25/8/2011 στην Row 12 και «σήμερα» 25/8/2013

Παράδειγμα:
Κάποιος που έχει προσληφθεί 25/8/2013 στις 25/8/2015 θα έχει μεν 2 χρόνια
αλλά 750 ημέρες (ημέρες όχι ημερομίσθια).
Κάποιος που έχει προσληφθεί 25/8/2011 στις 25/8/2013 θα έχει 2 χρόνια και πάλι
αλλά 751 ημέρες διότι το 2012 ήταν δίσεκτο, οπότε ( ανάλογα τι μέρα θα είναι η 29/2 ) αυτό θα επηρεάσει τα ημερομίσθια.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsm Book1.xlsm (13,8 KB, 83 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 26-08-15, 08:40
Όνομα: Νίκος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 31-07-2015
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

Σπύρο Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!

Περιμένω να μου δώσουν πληροφορίες για το πως αυξάνονται οι μέρες άδειας σε σχέση με τα χρόνια εργασίας απο το το γραφείο προσωπικού καθώς εγώ εδώ ειμαι εξ.συνεργάτης και δεν γνωρίζω το σύστημα τους...

Στο προηγούμενο ποστ έβαλα απλά ένα παράδειγμα όσον αφορά την αναλογία!

Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια!Θα προχωρήσω όταν έχω τις απαραίτητες πληροφορίες και ότι άλλο προκύψει θα το ποστάρω!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 26-08-15, 09:05
Το avatar του χρήστη Spirosgr
Συντονιστής
Όνομα: Σπύρος Τσιλιγιάννης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013, Ms-Office 2016, Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 22-11-2011
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 2.321
Προεπιλογή

Ενημερωτικά να σου πω, αν κι εμείς εδώ δεν είμαστε εργατολόγοι ή λογιστές
ώστε να παρακολουθούμε καθημερινά τις αλλαγές στην νομοθεσία,
για να κάνει κανείς ένα σωστό 100% πρόγραμμα, που να «βγάζει» άδειες και επιδόματα,
θα πρέπει ουσιαστικά, να «μεταφέρει» στην Excel τις διατάξεις του νόμου που θα ισχύει κάθε φορά.

Αυτό σημαίνει, δημιουργώ όλες τις παραμέτρους που χρειάζομαι, ώστε να μην επηρεάζεται
το πρόγραμμα μου, από αλλαγές νομοθεσίας.

Παράδειγμα:
Εργαζόμενος που πρέπει να πάρει πχ 22 μέρες άδεια,
έχει μέσα στην χρονιά, δύο αδικαιολόγητες απουσίες, από την εργασία του.
Η τελική του άδεια (δικαιούται) είναι 22 - 2 = 20 μέρες.

και πολλά άλλα, που αφορούν πχ εγκύους, ποιός είναι ο πραγματικός χρόνος εργασίας κλπ...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 26-08-15, 10:17
Όνομα: Νίκος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 31-07-2015
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Spirosgr Εμφάνιση μηνυμάτων
Ενημερωτικά να σου πω, αν κι εμείς εδώ δεν είμαστε εργατολόγοι ή λογιστές
ώστε να παρακολουθούμε καθημερινά τις αλλαγές στην νομοθεσία,
για να κάνει κανείς ένα σωστό 100% πρόγραμμα, που να «βγάζει» άδειες και επιδόματα,
θα πρέπει ουσιαστικά, να «μεταφέρει» στην Excel τις διατάξεις του νόμου που θα ισχύει κάθε φορά.

Αυτό σημαίνει, δημιουργώ όλες τις παραμέτρους που χρειάζομαι, ώστε να μην επηρεάζεται
το πρόγραμμα μου, από αλλαγές νομοθεσίας.

Παράδειγμα:
Εργαζόμενος που πρέπει να πάρει πχ 22 μέρες άδεια,
έχει μέσα στην χρονιά, δύο αδικαιολόγητες απουσίες, από την εργασία του.
Η τελική του άδεια (δικαιούται) είναι 22 - 2 = 20 μέρες.

και πολλά άλλα, που αφορούν πχ εγκύους, ποιός είναι ο πραγματικός χρόνος εργασίας κλπ...

Αυτό το έχω κάνει με ένα απλο =SUM απο το κελί που θα βγαίνει η άδεια που δικαιούται ο υπάλληλος και ένα άλλο (το οποίο θα είναι το μονο που θα συμπληρώνουν) που θα περιέχει την άδεια που έχει κάνη χρήση έως τώρα.

Κώδικας:
=SUM(G3-H3)
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 26-08-15, 10:29
Το avatar του χρήστη Spirosgr
Συντονιστής
Όνομα: Σπύρος Τσιλιγιάννης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013, Ms-Office 2016, Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 22-11-2011
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 2.321
Προεπιλογή

«το οποίο θα είναι το μονο που θα συμπληρώνουν»

Αυτό πρέπει κανονικά να «έρχεται αυτόματα» από άλλο φύλλο, διαχείρισης, αδειών-απουσιών...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 27-08-15, 12:57
Όνομα: Νίκος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 31-07-2015
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Spirosgr Εμφάνιση μηνυμάτων
«το οποίο θα είναι το μονο που θα συμπληρώνουν»

Αυτό πρέπει κανονικά να «έρχεται αυτόματα» από άλλο φύλλο, διαχείρισης, αδειών-απουσιών...
Σωστός!

Θα μπορούσε ο κάθε εργαζόμενος να έχει το δικό του φύλλο αδειών και το κελί με το υπόλοιπο αδείας να κάνει =sum την άδεια που δικαιούται, μείων τα κελιά που έχει γίνει χρήση.

Θα είναι πιο βολικό γιατί θα μπορούν να μπαίνουν και ημερομηνίες άδειας για καλύτερη εικόνα.
Βέβαια θέλει πολύ περισσότερο χρόνο για να "στηθεί" κατι τέτοιο.

Δες ένα πρόχειρο παράδειγμα στο συνημμένο αρχείο

Πολύ μπακαλίστικο?


*έντιτ : έχει γίνει λάθος στο εξελόφυλλο,έβαλα ανάποδα το "έγινε χρήση" και το "υπόλοιπο"
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsx example.xlsx (8,9 KB, 81 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη elgrec0 : 27-08-15 στις 13:01. Αιτία: Λάθος στο εξέλόφυλλο
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 27-08-15, 13:42
Το avatar του χρήστη Spirosgr
Συντονιστής
Όνομα: Σπύρος Τσιλιγιάννης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013, Ms-Office 2016, Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 22-11-2011
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 2.321
Προεπιλογή

Όταν κοπιάσεις, για να στήσεις κάτι σωστά από την αρχή, θα ανταμειφτείς, στο μέλλον.
Ένα φύλλο αδειών και μόνο, όλοι οι εργαζόμενοι, κατηγοριοποιημένες απουσίες-άδειες.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 28-08-15, 20:16
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Αγγλική
 
Εγγραφή: 22-08-2013
Μηνύματα: 33
Προεπιλογή

Καλησπέρα Νίκο,

Για να το φτιάξεις είναι αρκετά πιο περίπλοκο γιατί υπάρχουν πολλά κριτήρια που θα πρέπει να συνυπολογίσεις. για τον υπολογισμό των αδειών.

Τα πρώτα δύο χρόνια πρέπει να υπολογίζεις με βάση τα εργασιακά έτη και μετά να υπολογίζεις τις άδειες με βάση το ημερολογιακό έτος. Οι ημέρες αδείας είναι αναλογικές τον πρώτο και το δεύτερο χρόνο. Επίσης, οι ημέρες αδείας αλλάζουν ανάλογα με τα έτη προϋπηρεσίας. Και άλλα πολλά...

Μπορώ να σου στείλω όλες τις προϋποθέσεις αν τις χρειάζεσαι. Έχω ετοιμάσει κάτι ανάλογο και θα σου πρότεινα, αν σε εξυπηρετεί, να χρησιμοποιήσεις κώδικα. Με τις συναρτήσεις θα χαθείς λίγο.

Γιώργος
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις
Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα

Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υπολογισμός πραγματικής ημερομηνίας επιστροφής αδείας. bill72 Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 2 01-03-15 18:21
Σύνδεση και μεταφορά δεδομένων απο πολλά βιβλία εργασίας σε ένα βιβλίο εργασίας. panos1978 Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 13 17-07-13 11:18
[Συναρτήσεις] Αποτέλεσμα βάσει προϋπόθεσης dimkrin Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 7 25-02-13 09:54
[VBA] Μεταφορά δεδομένων από ένα βιβλίο εργασίας σε άλλο βιβλίο εργασίας. anestaki Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 3 24-10-12 07:24
Υπολογισμός ημερών άδειας xristos0718 Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 3 14-01-12 18:14


Η ώρα είναι 16:53.