
27-08-15, 12:57
|
Όνομα: Νίκος Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική | | Εγγραφή: 31-07-2015
Μηνύματα: 4
| |
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Spirosgr «το οποίο θα είναι το μονο που θα συμπληρώνουν»
Αυτό πρέπει κανονικά να «έρχεται αυτόματα» από άλλο φύλλο, διαχείρισης, αδειών-απουσιών... | Σωστός!
Θα μπορούσε ο κάθε εργαζόμενος να έχει το δικό του φύλλο αδειών και το κελί με το υπόλοιπο αδείας να κάνει =sum την άδεια που δικαιούται, μείων τα κελιά που έχει γίνει χρήση.
Θα είναι πιο βολικό γιατί θα μπορούν να μπαίνουν και ημερομηνίες άδειας για καλύτερη εικόνα.
Βέβαια θέλει πολύ περισσότερο χρόνο για να "στηθεί" κατι τέτοιο.
Δες ένα πρόχειρο παράδειγμα στο συνημμένο αρχείο
Πολύ μπακαλίστικο?
*έντιτ : έχει γίνει λάθος στο εξελόφυλλο,έβαλα ανάποδα το "έγινε χρήση" και το "υπόλοιπο"
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη elgrec0 : 27-08-15 στις 13:01.
Αιτία: Λάθος στο εξέλόφυλλο
|