
26-08-15, 10:17
|
Όνομα: Νίκος Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική | | Εγγραφή: 31-07-2015
Μηνύματα: 4
| |
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Spirosgr Ενημερωτικά να σου πω, αν κι εμείς εδώ δεν είμαστε εργατολόγοι ή λογιστές
ώστε να παρακολουθούμε καθημερινά τις αλλαγές στην νομοθεσία,
για να κάνει κανείς ένα σωστό 100% πρόγραμμα, που να «βγάζει» άδειες και επιδόματα,
θα πρέπει ουσιαστικά, να «μεταφέρει» στην Excel τις διατάξεις του νόμου που θα ισχύει κάθε φορά.
Αυτό σημαίνει, δημιουργώ όλες τις παραμέτρους που χρειάζομαι, ώστε να μην επηρεάζεται
το πρόγραμμα μου, από αλλαγές νομοθεσίας.
Παράδειγμα:
Εργαζόμενος που πρέπει να πάρει πχ 22 μέρες άδεια,
έχει μέσα στην χρονιά, δύο αδικαιολόγητες απουσίες, από την εργασία του.
Η τελική του άδεια (δικαιούται) είναι 22 - 2 = 20 μέρες.
και πολλά άλλα, που αφορούν πχ εγκύους, ποιός είναι ο πραγματικός χρόνος εργασίας κλπ... |
Αυτό το έχω κάνει με ένα απλο =SUM απο το κελί που θα βγαίνει η άδεια που δικαιούται ο υπάλληλος και ένα άλλο (το οποίο θα είναι το μονο που θα συμπληρώνουν) που θα περιέχει την άδεια που έχει κάνη χρήση έως τώρα. |