Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Excel > Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [Πρότυπα] Οδηγός προτύπου σε ΕXCEL 2010

Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ.

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Next
Παλιά 06-12-12, 18:15
Όνομα: Δημήτρης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική

Προεπιλογή Οδηγός προτύπου σε ΕXCEL 2010

Καλησπέρα σας
Εχω στήσει όλη την δουλειά μου, είμαι πολιτικός μηχανικός , επάνω στον οδηγό προτύπου
(ένα πρόσθετο που υπήρχε μέχρι και το EXCEL 2003) όπου δεδομένα από κάθε πελάτη, που δημιουργούσα από ένα δικό μου πρότυπο, μεταφέρονταν σε μια βάση δεδομένων (ΠελάτεςΒάσηΔεδομένων.xls) . Σε αυτό το αρχείο έσβηνα ανθρώπους που τελείωνε η συνεργασία μας και όταν ξεκινούσε κάτι νεότερο δημιουργούσε καινούργια εγγραφή κ.ο.κ.
Πολύ εύκολα έφτιαχνα καρτέλες πελατών και ανά πάσα στιγμή είχα συγκεντρωτικά αυτά που ήθελα.
Αγόρασα το Office2010 , ενεργοποίησα το πρόσθετο , κουτσοδουλεύει με πρότυπο σε μορφή λογαριασμός.xlsm αλλά η βάση δεδομένων είναι σε μορφή .xls και όχι σε xlsx. Υπάρχουν προβλήματα συμβατότητας και άγχος αν ενημερώθηκε η βάση δεδομένων.
Κάποιες γνώσεις σε συναρτήσεις έχω αλλά είναι πολύ χρονοβόρο να συνδέω βιβλία με μια βάση δεδομένων που θα φτιάξω ( στο τέλος αυτό θα κάνω)
Εχει κανείς καποια ιδέα πως να δουλέψει σωστά το πρότυπο σε 2010 ή κάτι άλλο
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Απάντηση με παράθεση

Δικαιώματα - Επιλογές
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις
Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας

Παρόμοια Θέματα

Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα