ms-office.gr > Forum > Microsoft Excel > Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [Excel07] Αυτόματη ενημέρωση (με πρόσθεση) άλλου βιβλίου

Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ.

Απάντηση στο θέμα

 

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-05-12, 17:00
Όνομα: Θανάσης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 14-04-2012
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή Αυτόματη ενημέρωση (με πρόσθεση) άλλου βιβλίου

Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα πρόγραμμα εφημεριών γιατρών Νοσοκομείου που έχω φτιάξει.
Το τελευταίο φύλλο του προγράμματος εφημεριών (επισυναπτόμενο αρχείο Πρόγραμμα) κρατά κάποια στατιστικά στοιχεία (αρ. ημερών αργιών, Κυριακών, κλπ) που πραγματοποίησε κάθε γιατρός για συγκεκριμένο μήνα του προγράμματος. Κάθε φορά το αρχείο Πρόγραμμα αποθηκεύεται με το όνομα του μηνός και του έτους για το οποίο έχει βγεί (πχ. ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012, ΜΑΡΤΙΟΣ 2012).
Θέλοντας να έχω αυτά τα στατιστικά στοιχεία συγκεντρωμένα σε ένα άλλο βιβλίο εργασίας έφτιαξα ένα νέο αρχείο με το όνομα Στατιστικά (το επισυνάπτω), που περιέχει ακριβώς τα ίδια πεδία με το φύλλο του αρχείου Πρόγραμμα.
Το ερώτημα είναι πως θα μπορέσω κάθε φορά που θα φτιάχνω ένα νέο πρόγραμμα εφημεριών μηνός, να ενημερώνεται αυτόματα το αρχείο Στατιστικά προσθέτοντας όμως στα υπάρχοντα δεδομένα του τα νέα δεδομένα.
Σας ευχαριστώ πολύ
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsx Πρόγραμμα.xlsx (25,9 KB, 67 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: xlsx Στατιστικά.xlsx (13,2 KB, 49 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 17-05-12, 08:49
Lefteris
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Καλημέρα σε όλους.

Θανάση, καλώς ήρθες στην παρέα.

Θεωρώ(σίγουρα ισχύει για μένα), ότι οι πληροφορίες που μας δίνεις είναι ελάχιστες και αυτός είναι σίγουρα ο λόγος που ως τώρα δεν έχεις πάρει απάντηση.

Τα συνημμένα σου δε, είναι 2 ΙΔΙΑ, άδεια φύλλα...

Βοήθησέ μας λίγο για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 17-05-12, 11:20
Το avatar του χρήστη gr8styl
Super Moderator
Όνομα: Θανάσης Στυλιανίδης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-10-2009
Περιοχή: Βρυξέλλες, Βέλγιο
Μηνύματα: 823
Προεπιλογή

Φίλε συνονόματε,
Καλώς όρισες και από μένα στην παρέα μας.

Θα σου έλεγα να δεις το post: http://www.ms-office.gr/forum/10025-post5.html όπου ο φίλος Τάσος έχει ανεβάσει ένα παράδειγμα (xlImportWorksheets.xls) που με χρήση κώδικα VBA "μαζεύει" δεδομένα από άλλα βιβλία.
Στο παράδειγμα του Τάσου απλά αλλάζεις τους τίτλους των στηλών και έτσι έχοντας όλα τα δεδομένα σου στο ίδιο φύλλο, κάνεις ότι στατιστικά θέλεις.

Φιλικά
Θανάσης
ΥΓ. Δεν μου φαίνεται πολύ καλή ή ιδέα να έχεις τις αργίες σαν στήλες αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 17-05-12, 17:53
Όνομα: Θανάσης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 14-04-2012
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή

Καλησπέρα σε όλους.
Λευτέρη και Θανάση ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σας και για την υπόδειξη του post.
Δεν πρόλαβα ακόμα να το δοκιμάσω να δω αν με εξυπηρετεί.
Θα ήθελα όμως να κάνω μια προσπάθεια να κάνω πιο κατανοητό αυτό που θέλω όπως ζήτησε ο Λευτέρης.
Έτσι λοιπόν, χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα που έφτιαξα στο Excel κάθε μήνα βγάζω τις εφημερίες των γιατρών της κλινικής μου. Κάθε φορά το αποθηκεύω με το όνομα του συγκεκριμένου μήνα (πχ. ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012). Καθένα από αυτά τα αρχεία έχει ένα φύλλο με την ονομασία "Στατιστικά" που περιλαμβάνει (αριθμητικά) πόσες π.χ. γενικές εφημερίες έκανε κάθε γιατρός, πόσα Σάββατα, πόσες συγκεκριμένες αργίες για τον μήνα που έχει εκδοθεί το πρόγραμμα. (επισυνάπτω ένα αρχείο με το όνομα ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012).
Θέλοντας να έχω μια συνολική εικόνα έχω φτιάξει ένα νέο βιβλίο του Excel με το όνομα "Συνολικά Στατιστικά" (το ανεβάζω) που περιλαμβάνει στο 1ο φύλλο του σαν πεδία ότι ακριβώς και το φύλλο "Στατιστικά" του προγράμματος που βγάζω τις εφημερίες.
Αυτό που τελικά θέλω είναι να ενημερώνεται το 1ο φύλλο του βιβλίου "Συνολικά Στατιστικά" από τα αρχεία κάθε μηνός (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ κλπ) αθροιστικά όμως (δηλαδή εάν ο γιατρός Α έκανε 3 Σάββατα τον Ιανουάριο και 2 τον Φεβρουάριο, η αντίστοιχη στήλη να δείχνει 5) κάθε φορά που βγάζω νεό πρόγραμμα.
Δυστυχώς η μη αυτόματη χρήση της SUM (με την διαδρομή του αρχείου) απαιτεί κάθε μήνα να προσθέτω σε 170 κελιά την νέα διαδρομή.
Ελπίζω να μην σας κούρασα
Σας ευχαριστώ πολύ
Θανάσης
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsx ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.xlsx (25,9 KB, 48 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: xlsx Συνολικά Στατιστικά.xlsx (14,7 KB, 31 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 17-05-12, 21:23
Lefteris
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Kαλησπέρα.

Θανάση, μία διαφορετική προσέγγιση, έχω να σου προτείνω.

Ενα Βιβλίο με ένα Συγκεντρωτικό Φύλλο και 12 Φύλλα. Ένα, για κάθε μήνα.

Μετά από το Συγκεντρωτικό φλλο και πρίν το Φύλλο ΓΕΝΑΡΗΣ, τοποθετούμε ένα φύλλο με το όνομα Start και στο τέλος, μετά το φύλλο ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ, ένα άλλο φύλλο με το όνομα END.

Τα κρύβουμε και τα δύο αυτά φύλλα.

Στο Συγκεντρωτικο!Β2, βάζουμε τον τύπο.

Κώδικας:
=IF(SUM(Start:End!B2)=0;"";SUM(Start:End!B2))
Τραβάμε προς τα κάτω και δεξιά, όσο χρειαζόμαστε.

Ελπίζω να βοήθησα.

Καλό βράδυ.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xls 0Εφημερίες....xls (57,5 KB, 79 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 17-05-12, 22:19
Το avatar του χρήστη Spirosgr
Συντονιστής
Όνομα: Σπύρος Τσιλιγιάννης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013, Ms-Office 2016, Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 22-11-2011
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 2.402
Προεπιλογή

Καλησπέρα
Μία άλλη προσέγγιση ή μάλλον δύο ...
1. Στην κορδέλα και στην ενότητα Data υπάρχει η ενέργεια Consolidate που μας επιτρέπει να "μαζέψουμε" δεδομένα από διάφορες περιοχές και φύλλα
Αν δεν θέλει ο φίλος Θανάσης να αλλάξει την συνήθεια του και να δουλέψει με αυτό το στήσιμο τα δεδομένα του είναι μια καλή λύση χωρίς πολύ σκέψη και τύπους να μαζέψει τα δεδομένα των διαφόρων μηνών σε ένα φύλλο
Βάζοντας τον κέρσορα πάνω στο κουμπί Consolidate και πατώντας F1 εμφανίζετε η βοήθεια της excel που μπορεί να δει αναλυτικά πως γίνετε
2. Από την άλλη αν είχα εγώ να διαχειριστώ κάποια τέτοια εργασία θα έφτιαχνα 2 λίστες με ονόματα Ιατρών και εφημερίες και θα έστηνα το φύλλο μου όπως στην εικόνα για να αναλύσω τα δεδομένα με Pivot Table
Βασικό: για να μην έχω κενά θα έβαζα και μια παράμετρο στις εφημερίες "χωρίς υπηρεσία" ( ή ότι άλλο εξυπηρετεί)
Συνημμένα Thumbnails
Αυτόματη ενημέρωση (με πρόσθεση) άλλου βιβλίου-katagrafi2.png   Αυτόματη ενημέρωση (με πρόσθεση) άλλου βιβλίου-katagrafi.png  
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-05-12, 08:54
Το avatar του χρήστη Spirosgr
Συντονιστής
Όνομα: Σπύρος Τσιλιγιάννης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013, Ms-Office 2016, Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 22-11-2011
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 2.402
Προεπιλογή

καλημέρα
Σας ανεβάζω ολοκληρωμένο το έργο εφημερίες έτοιμο για χρήση
Όλη η διαδικασία εκτελείτε στο φύλλο ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΕΦΗΜΕΡΊΩΝ
το φύλλο είναι σε xlsm για πιθανή προσθήκη εντολών
όπως παράδειγμα κάποιο κουμπί που να "καθαρίζει" τα δεδομένα από τον βασικό μας πίνακα μια φορά τον χρόνο
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsm Υπηρεσίες Ιατρών.xlsm (33,9 KB, 117 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 18-05-12, 17:27
Όνομα: Θανάσης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 14-04-2012
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή

Καλησπέρα,
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις μέχρι τώρα προσπάθειες και απαντήσεις.
1) Λευτέρη, η δική σου προσέγγιση με καλύπτει, την έχω ήδη εφαρμόσει, δουλεύει προσφέροντάς μου τα σύνολα που αναζητώ. Στο μόνο σημείο που "υστερεί" (ας μου επιτραπεί η λέξη) είναι ότι κάθε μήνα θα πρέπει να ενημερώνω το συγκεντρωτικό βιβλίο (βέβαια με πολύ λιγότερες ενέργειες απότι πριν).
2)Θανάση, κατέβασα το αρχείο που μου υπέδειξες. Σίγουρα αποτελεί λύση (έστω και χωρίς αυτοματισμό, αλλά με πολύ λιγότερα κλικ), αλλά έκανα μια προσπάθεια να το προσαρμόσω στα δικά μου και το αποτέλεσμα το βλέπεις στο αρχείο που ανεβάζω. Οι γνώσεις που έχω για την VBA είναι ελάχιστες και πιθανώς κάτι απλό να μου ξεφεύγει. Τα βασικά προβλήματα είναι 2:Πρώτον πρέπει να επεκταθεί η δυνατότητα χρήσης και στα κελιά R8-R27 και δεύτερον σε κάθε εισαγωγή φτιάχνει καινούργιο πίνακα αντί να προσθέτει στα υπάρχοντα πεδία.
3)Σπύρο, ευχαριστώ και σένα για την πρότασή σου. Δυστυχώς λόγω δουλειάς (και εφημεριών) δεν μπόρεσα ακόμα να την ελέγξω.
Θα σε ενημερώσω μόλις το κάνω.

Καλό βράδυ
Θανάσης
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsm Στατιστικά Εφημεριών δοκιμή.xlsm (30,0 KB, 62 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 18-05-12, 20:30
Το avatar του χρήστη gr8styl
Super Moderator
Όνομα: Θανάσης Στυλιανίδης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-10-2009
Περιοχή: Βρυξέλλες, Βέλγιο
Μηνύματα: 823
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από athfot Εμφάνιση μηνυμάτων
2)Θανάση, κατέβασα το αρχείο που μου υπέδειξες. Σίγουρα αποτελεί λύση (έστω και χωρίς αυτοματισμό, αλλά με πολύ λιγότερα κλικ), αλλά έκανα μια προσπάθεια να το προσαρμόσω στα δικά μου και το αποτέλεσμα το βλέπεις στο αρχείο που ανεβάζω. Οι γνώσεις που έχω για την VBA είναι ελάχιστες και πιθανώς κάτι απλό να μου ξεφεύγει. Τα βασικά προβλήματα είναι 2:Πρώτον πρέπει να επεκταθεί η δυνατότητα χρήσης και στα κελιά R8-R27 και δεύτερον σε κάθε εισαγωγή φτιάχνει καινούργιο πίνακα αντί να προσθέτει στα υπάρχοντα πεδία.

Θανάση το πόσες στήλες θα εισαχθούν καθορίζεται από την γραμμή στον κώδικα

Set SourceRange = wks.Range(wks.Cells(FirstRow, 1), wks.Cells(LastRow, 17))

άλλαξε το 17 σε 18 για να συμπεριλάβεις την R. ή σε 26 για να φτάσεις μέχρι την Z

Το ότι εισάγει τα περιεχόμενα τους ενός πίνακα κάτω από τον άλλο είναι επόμενο.
Σκοπός ήταν να έχεις τα όλα τα δεδομένα σε ένα φύλλο και έτσι να μπορείς να κάνεις τις πράξεις που θέλεις. Αυτό μπορεί πολύ εύκολα να γίνει με ένα συγκεντρωτικό πίνακα (Pivot tble) ή τις συναρτήσεις SUM, SUMIF, SUBTOTAL κλπ.

Καλή συνέχεια.
Θανάσης
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 20-05-12, 15:43
Όνομα: Θανάσης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 14-04-2012
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή

Καλησπέρα,
Σπύρο, σ'ευχαριστώ για την προσπάθειά σου. Δουλεύει, αλλά έχω συνηθίσει πολλά χρόνια τώρα στην οπτική εντύπωση του πίνακα που έχω ήδη ανεβάσει.
Θανάση, έκανα την τροποποίηση που μου υπέδειξες, όπως επίσης και την αλλαγή του φύλλου(που παίρνει τα δεδομένα) από το 1ο στο 6ο που με εξυπηρετεί. Τελικά καταλήγω στο συμπέρασμα ότι, εάν υπήρχε η δυνατότητα η εισαγωγή (με τον τρόπο που γίνεται) αντί να αφορά μόνο τα δεδομένα κάποιου φύλλου αλλά ολόκληρο το φύλλο, θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω σε συνδυασμό με τον τρόπο που μου υπέδειξε ο Λευτέρης (ο οποίος είναι αυτό που ψάχνω).
Σας ευχαριστώ πολύ
Καλό βράδυ
Θανάσης
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις
Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα

Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
[Συναρτήσεις] Μορφοποίηση γραμμών πίνακα και αυτόματη συνάρτηση υπό όρους άλλου κελιού DJTAKIS_7 Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 7 28-10-16 20:10
[Γενικά] Αυτόματη ενημέρωση ΤΕΟΔΩΡΟΣ Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 3 25-11-13 07:00
[Συναρτήσεις] Ενημέρωση μιας λίστας από μια άλλη λίστα ενός άλλου φύλλου εργασίας labpanag Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 2 06-12-12 16:14
[ Ερωτήματα ] Αυτόματη Ενημέρωση sportbillygr Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 3 05-01-12 14:14
[ Ερωτήματα ] Ενημέρωση ενός field πίνακα από 3 Rows άλλου πίνακα stathas Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 8 23-05-10 10:36


Η ώρα είναι 19:27.