Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Excel > Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [Γενικά] Κρύψιμο (#ΤΙΜΗ!) ή διόρθωση της εντολής

Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ.

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 28-05-20, 21:16
Όνομα: Μάκης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική

Προεπιλογή Κρύψιμο (#ΤΙΜΗ!) ή διόρθωση της εντολής

Καλησπέρα σας, εύχομαι να είστε όλοι καλά μετά την καραντίνα και με τα του COVID-19.

Είμαι αρχάριος στο όλο θέμα, αν και περιπου 2μιση χρόνια μέλος του φόρουμ ότι χρειάστηκα το έχω βρεί εδώ στο φόρουμ, αλλά τώρα μου έτυχε αυτό το project ενός φίλου και έκανα ότι μπορούσα για να το κάνω όπως το θέλει.

Θα ήθελα όμως την βοήθεια σας γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη με το πρόβλημα που έχω με κάποιες γραμμές κώδικα ή εντολές, δεν ξέρω αν είναι σωστές ή έχουν κάποιο λάθος.

Βασικά από την λίστα " Ημέρα Έναρξης " θέλω τα κελιά να είναι κενά μέχρι να γίνει κάποια καταχώρηση, και να μην χρειάζεται να γράφω κάποιον χαρακτήρα πχ κόμμα , ( χωρίς το κόμμα, στην λίστα " Ημέρα Λήξης " εμφανίζει την ημερομηνία 0/1/1900, αν βάλω κόμμα ή τελεία, εμφανίζει το " #ΤΙΜΗ! " που δεν θέλω να εμφανίζεται.

Επίσης στην λίστα " Ημέρες που απομένουν " έχω βάλει κανόνα (Μορφοποίηση υπό όρους) με ράβδο χρωματισμού στο οποίο πάλι αν δεν βάλω κάποιον χαρακτήρα στα κενά κελιά στην λίστα " Ημέρα Έναρξης " απλά κοκκινίζει το κελί, με το κόμμα εμφανίζει το " #ΤΙΜΗ! " τα οποία πάλι δεν θέλω να φαίνονται.

Και στην λίστα " Κατάσταση " πάλι τα κενά κελιά εμφανίζουν το " #ΤΙΜΗ! "

Αυτό που θέλω να κάνω είναι, χειροκίνητα καταχώρηση Ημερομηνίας Έναρξης (Α) επιλέγωντας την διάρκεια της συνδρομής σε μήνες (1-3-6-9-12) (D) εμφανίζει αυτόματα την ημερομηνία λήξης (Β) και τις ημέρες που απομένουν μέχρι την λήξη (C).