Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
Αυτόματη εισαγωγή κελιών
Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το φόρουμ. Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο εξής: Θέλω τα κελιά Α1:ΑJ - Α2:AJ τα οποία περιέχουν μέσα διάφορα, να αντιγραφούν αυτόματα -με κάποια εντολή?- στα αμέσως επόμενα Α3:AJ - Α4:ΑJ και ούτω καθεξής. (Δεν εννοώ μαζικά αλλά κάθε φορά στα αμέσως από κάτω.) Ευχαριστώ εκ των προτέρων. *Ελπίζω να το διατύπωσα καλά καθότι αρχάριος. |
#2
|
Καλησπέρα Σε ένα βιβλίο που μπορεί να "δέχεται" κώδικα πχ .xlsm, .xlsb, .xls εισάγουμε σε μια λειτουργική μονάδα τον πιο κάτω κώδικα ανάλογα με την περίπτωση: πρώτος Sub **sertNewRows() Sheet1.Rows("1:2").**sert Shift:=xlDown End Sub Όπου Sheet1 το κωδικό όνομα του φύλλου. *Ο κώδικας τρέχει στο συγκεκριμένο φύλλο ή δεύτερος Sub **sertNewRows() ActiveSheet.Rows("1:2").**sert Shift:=xlDown End Sub *Ο κώδικας τρέχει στο ενεργό φύλλο Εισάγουμε τα δεδομένα μας στα κελιά των γραμμών 1 και 2 μέχρι όποια στήλη θέλουμε και τρέχουμε τον κώδικα. Θα εισαχθούν 2 νέες γραμμές (1 και 2) και τα υπάρχοντα δεδομένα θα μετακινηθούν 2 γραμμές κάτω. |
#3
| |||
| |||
Σπύρο καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση σου. Συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω αλλά έλειπα. Λοιπόν. Στο συνημμένο σου δείχνω τι θέλω να κάνω γατί δεν τα κατάφερα. Όπως προείπα, ολίγον τι άσχετος με το θέμα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
#4
|
Καλησπέρα Παναγιώτη τις πράσινες γραμμές τις χρειάζεσαι; Έχουν θέση απλά διαχωριστικού; |
#5
| |||
| |||
Ναι έχεις δίκιο, διαχωριστικές είναι και μόνο για «οπτικούς» λόγους επειδή θα το δουλεύει μια κοπέλα στο γραφείο. Αν όμως είναι πρόβλημα τις αφαιρώ.
|
#6
|
Καλημέρα σ' όλους και Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες! Φίλε Παναγιώτη η διαχείριση εργασιών μπορεί να γίνει με πάρα πολλούς τρόπους. Επέλεξα κάτι το οποίο να είναι πολύ κοντά στο δικό σου στήσιμο και με το σκεπτικό ότι θα το χρησιμοποιούν και άλλα άτομα το έκανα όσο πιο απλό γίνετε για τον χρήστη. Η εισαγωγή των δεδομένων γίνεται είτε από λίστα είτε με διπλό κλικ στο κελί που μας ενδιαφέρει. Αναλυτικά οι οδηγίες στο βιβλίο που ακολουθεί. Χρησιμοποίησέ το σαν πρότυπο. Ισχύει για Office 2007 και νεώτερη ΥΓ Οι φίλοι που θέλουν να δουν το αρχείο αυτό να το κατεβάσουν αν θέλουν μόνο για ενημέρωσή τους Το αρχείο έχει λάθη και το σωστό είναι πιο κάτω στο post #9 (MyTasks Updated) Παρ' όλα αυτά το αρχείο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε αυτήν την μορφή για όσους το θέλουν αν γίνουν οι απαιτούμενες αλλαγές στον κώδικά του Οι αλλαγές αφορούν βασικά την διόρθωση του τμήματος του κώδικα που εισάγει αυτόματα την ημερομηνία αλλά και προσθήκες σημαντικών ελέγχων (προαιρετικά) Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Spirosgr : 27-03-14 στις 16:46. Αιτία: Προσθήκη ΥΓ |
#7
| |||
| |||
Φίλε Σπύρο ευχαριστώ πολύ για το πρότυπο που μου έστειλες το οποίο είναι πολύ καλό και άμεσα θα το βάλω στους υπολογιστές για χρήση. Το μόνο που θα ήθελα είναι με κάποιο τρόπο να μπορώ να βλέπω μόνο τους ενεργούς πελάτες και όλους τους πελάτες. Δοκίμασα να το κάνω με φίλτρο (όπως αυτό που είχα ανεβάσει εγώ) αλλά όταν μένουν μόνο οι ενεργοί και κάνεις RowAdd «χτυπάει». Εκτός αν ΕΓΩ δεν κάνω κάτι καλά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ελπίζω να μη σε κουράζω. |
#8
|
Καλησπέρα Εκτός από τις διευκρινήσεις του Παναγιώτη διαπίστωσα ότι στο πιο πάνω βιβλίο έχω κάνει ένα σοβαρό λάθος Παρακαλώ μην το χρησιμοποιήσετε και θα σας ανεβάσω ένα διορθωμένο μαζί με τα φίλτρα του Παναγιώτη |
#9
|
Καλημέρα Κατ' αρχήν διορθώθηκε το σοβαρό εκ παραδρομής λάθος που με χρήση της "έκφρασης" For each c.... στον κώδικα έκανε καθημερινή την ενημέρωση στις ημερομηνίες πράγμα που δεν έπρεπε να γίνεται. Έχουμε αρκετές αλλαγές με σκεπτικό την αποφυγή προβλημάτων από λάθη του χρήστη, ευκολότερη χρήση, απόδοση στατιστικών και ενημέρωση αν κάποιος πελάτης εισαχθεί και ξεχάσουμε να του εισάγουμε "υποχρεώσεις". Πρώτο και βασικό ο πίνακας δεδομένων είναι "Πίνακας" (ListObject) Τα φίλτρα μπαίνουν με κουμπιά OptionButtons και έχουμε 1) όλοι οι πελάτες 2) ενεργοί πελάτες και 3) ανενεργοί πελάτες Έχει προστεθεί και κουμπί ταξινόμησης ΑΒ Με την εισαγωγή νέας γραμμής χαρακτηρίζεται αυτόματα ενεργός ο πελάτης και εμφανίζονται όλοι οι ενεργοί. Με την εισαγωγή ονόματος εισάγεται και η ημερομηνία η οποία αλλάζει σε κάθε Update στην εγγραφή (Όνομα μόνο). Η εισαγωγή αστερίσκου (επιλογή εργασιών) γίνεται με διπλό κλικ. Με διπλό κλικ σε αστερίσκο γίνεται και διαγραφή αν εισαχθεί σε λάθος θέση. Η ημερομηνία τέλους παραμένει με διπλό κλικ αν και εφ' όσον το 1ο αριστερό κελί περιέχει αστερίσκο. Στο Τέλος στα στατιστικά υπάρχει και μια στήλη "γρήγορης ματιάς" 'όπου 1) πράσινο τικ εργασία τελειωμένη (πλήρης) 2) κόκκινη σημαία εργασία σε εξέλιξη 3) κόκκινος κύκλος προειδοποίηση ότι έχουμε πελάτη και ξεχάσαμε να εισάγουμε εργασίες Καλή συνέχεια! |
#10
| |||
| |||
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Εξαιρετικό
|
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Excel07] Εισαγωγή κενών κελιών σε στήλη | George R | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 3 | 13-05-16 07:42 |
[ Φόρμες ] Αυτόματη εισαγωγή προκαθορισμένης ημερομηνίας | dimitrisp | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 2 | 03-03-16 20:31 |
[Excel07] Αυτόματη εισαγωγή ημερομηνίας. | George R | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 1 | 27-12-13 12:38 |
[ Πίνακες ] Αυτόματη εισαγωγή τιμής. | gaz_manos | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 3 | 14-11-12 16:59 |
Μηνιαία αυτόματη εισαγωγή εγγραφών | stratos75 | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 7 | 22-07-11 10:09 |
Η ώρα είναι 01:15.