Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
![]()
Γεια σε όλους. Έχω κάνει σε ένα φύλλο του Excel, έναν πίνακα όπου περιλαμβάνει τα ετήσια πάγια έξοδα. Στις γραμμές του πίνακα έχει τους μήνες και στις στήλες τα έξοδα. Πιο συγκεκριμένα ας πούμε ότι στις γραμμές Α1:Α12 έχει τους μήνες (Ιανουάριος-Δεκέμβριος) και στις διπλανές στήλες B,C,D,….. έχει τις κατηγορίες εξόδων, π.χ. ενοίκιο, καύσιμα αυτοκινήτου, ασφάλεια, ιατρικά έξοδα, τέλη κυκλοφορίας, πληρωμή φορολογικής δήλωσης, διακοπές, ψυχαγωγία, supermarket κλπ.(υπάρχουν περίπου 40+ κατηγορίες). Έτσι σε κάθε γραμμή του μήνα μπαίνουν τα αντίστοιχα ποσά, τα οποία πληρώνονται μέσα στον συγκεκριμένο πίνακα και που αναφέρονται στις στήλες εξόδων. Κάποια από τα παραπάνω έξοδα υπάρχουν σε όλους τους μήνες (Π.χ. ενοίκιο, supermarket, κλπ.), ενώ κάποια άλλα υπάρχουν μόνο σε μερικούς μήνες (Π.χ. τέλη κυκλοφορίας, διακοπές κλπ.) Τέλος στην τελευταία γραμμή μπαίνουν τα σύνολα των εξόδων. Μέχρι εδώ καλά και απλά. Τι θέλω να κάνω: 1) Θέλω στο διπλανό φύλλο, να μου εμφανίζει τον παραπάνω πίνακα, αλλά μόνο με τα έξοδα που παραμένουν από τον παρόντα μήνα, μέχρι το τέλος του χρόνου. Αν δηλαδή για παράδειγμα μπαίνω στο Excel τώρα τον Φεβρουάριο, να μου εμφανίζει αυτόν τον πίνακα, αλλά από τον Φεβρουάριο και πέρα. Αν μπω τον Οκτώβριο, να εμφανίζει τους μήνες και τα έξοδα για Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο. Αυτό δηλαδή πρακτικά θα σημαίνει ότι όσο πάμε προς το τέλος του χρόνου, θα μου κόβει τις στήλες των εξόδων, γιατί ήδη θα έχουν πραγματοποιηθεί. Για παράδειγμα αν μπω τον Νοέμβριο, ήδη θα έχει φύγει για παράδειγμα ή στήλη με τα έξοδα της πληρωμής φορολογικής δήλωσης, η στήλη με τα έξοδα διακοπών, ενώ θα παραμένει η στήλη με τα τέλη κυκλοφορίας, τα καύσιμα αυτοκινήτου κλπ. 2) Το δεύτερο είναι παρόμοιο με το προηγούμενο. Θέλω να μου εμφανίζει μόνο τα έξοδα, μεταξύ 2 περιόδων που θα επιλέξω. Για παράδειγμα εάν επιλέξω Μάρτιο και Σεπτέμβριο, να μου εμφανίζει τα έξοδα και τις στήλες για την περίοδο από τον Μάρτιο, έως και τον Σεπτέμβριο. Έχω κάνει κάτι πάνω σε αυτά τα 2, αλλά δεν έχω καταφέρει να “κόβω” τις στήλες εξόδων που είναι εκτός μηνών. Αυτές τις εμφανίζει, απλώς τις εμφανίζει κενές, ενώ εγώ θέλω να τις αποκρύπτει τελείως. Καμιά ιδέα; Ευχαριστώ. |
#2
| |||
| |||
![]()
Καλησπέρα Γιώργο, Δοκίμασε το συνημμένο να δεις αν σε εξυπηρετεί. Για επιλογή περιόδου χρησιμοποίησε τις λίστες. Για τον τρέχοντα μήνα το σχετικό button. Έχω κάνει ένα παράδειγμα με 10 στήλες. Για να αντιγραφούν όλες οι δικές σου όπου δεις στον κώδικα την παρακάτω γραμμή αντικατέστησε το 10 με τον αριθμό των στηλών που έχεις εσύ. Κώδικας: 'αντιγραφή Cells(5 + intMonth - 1, 1).Resize(int2Month - intMonth + 1, 10).Copy Ελπίζω να σε βοηθήσει αν κατάλαβα καλά ότι κάτι τέτοιο χρειάζεσαι. Γιώργος |
#3
| |||
| |||
![]()
Ευχαριστώ GeorgeK για την άμεση απάντηση. Απλά το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζω και πολλά από κώδικα και έψαχνα κάτι με απλούς τύπους Excel. Πως μπορώ να δω τον κώδικα που αναφέρεις; και κάτι ακόμη. Έτρεξα το φύλλο. Κάπως έτσι το έκανα και εγώ, αλλά όπως ανέφερα, θέλω όταν δεν υπάρχουν έξοδα, να μην μου εμφανίζει και τις στήλες. Για παράδειγμα αν βάλω περίοδο Ιανουάριο-Μάρτιο, θα πρέπει να εμφανίζει μόνο τις στήλες ενοίκιο, supermarket και φροντιστήριο. Ευχαριστώ. |
#4
|
![]()
Καλημέρα Γιώργο (George R) κατά την γνώμη μου θα πρέπει να έχεις ένα φύλλο με πίνακα και απλά να φιλτράρεις ανά μήνα ή στήλη όποια έξοδα θέλεις. Επειδή έχεις 2010 έκδοση μπορείς με Pivot και χρήση Slicers να κάνεις πολλά πράγματα Πάντως όποια μέθοδο κι αν χρησιμοποιήσεις καλό είναι να περιλάβεις και το ενδεχόμενο ότι κάποιο έξοδο δεν πληρώθηκε στην ώρα του αλλά τον επόμενο ή και δύο μήνες μετά που σημαίνει ότι: πρέπει να υπάρχει με κάποιο τρόπο "κάτι" που να δείχνει αν οι λογαριασμοί είναι πληρωμένοι ή εκκρεμούν και η στήλη πχ τηλέφωνο αν έχει ποσό τον Φεβρουάριο και δεν έχει τον Μάρτιο αν για κάποιο λόγο δεν πληρωθεί εγκαίρως να φαίνεται τον επόμενο (Μάρτιο) μήνα Το στήσιμο βέβαια ενός έργου είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα... |
#5
| |||
| |||
![]()
Ευχαριστώ Spirosgr μπορώ να βάλω φίλτρο όπως και να κάνω χρήση Vlookup(), γενικά έχει διάφορους τρόπους, αλλά εγώ ψάχνω κάτι που να τα κάνει αυτόματα, χωρίς την επέμβαση χρήστη. Ευχαριστώ πάντως. |
#6
| |||
| |||
![]()
Καλησπέρα Γιώργο Το ξανα ανεβάζω σε λίγο με μια διόρθωση Γιώργος |
#7
| |||
| |||
![]()
Δες το συνημμένο αν αυτό σε εξυπηρετεί Γιώργος |
#8
| |||
| |||
![]()
Ευχαριστώ GeorgeK κάτι τέτοιο θέλω. Όπως όμως ανέφερα δεν δουλεύω κώδικα. Για να κάνω μια αρχή, πως μπορώ να δω τον κώδικα που έγραψες, στο παραπάνω φύλλο; Ευχαριστώ. |
#9
| |||
| |||
![]()
Καλημέρα Γιώργο, Με Alt+F11 θα μπεις στο παράθυρο του κώδικα για να τον δεις. Χαίρομαι που σε βοήθησα Γιώργος |
![]() |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
| ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[ Ερωτήματα ] ενημέρωση μερική | mousatos | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 5 | 09-04-15 12:42 |
[Συναρτήσεις] Έλεγχος δεδομένων και εμφάνιση αποτελέσματος | nyxtovios | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 3 | 03-03-14 17:50 |
[ Πίνακες ] Εισαγωγή δεδομένων από Excel | gaz_manos | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 1 | 07-12-12 14:09 |
[Γενικά] Εμφάνιση δεδομένων των στηλών που περιέχουν συγκεκριμένο αριθμό στην τελευταία γραμμή | Lefteris | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 20 | 23-10-12 18:44 |
[Μορφοποίηση] Μερική Μορφοποίηση Κελιού | φωτης | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 1 | 13-02-11 19:38 |
Η ώρα είναι 05:52.