ms-office.gr > Forum > Microsoft Excel > Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [Excel07] Συγκέντρωση δεδομένων

Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ.

Απάντηση στο θέμα

 

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 15-10-13, 16:27
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-09-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 75
Προεπιλογή

Επειδή από κεκτημένη ταχύτητα επισύναψα ημιτελές το αρχείο το ξαναεπισυνάπτω.

Συγνώμη & καλή συνέχεια

Γιώργος
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsm Coverage_Customer_Test.xlsm (23,4 KB, 21 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 16-10-13, 13:39
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-09-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 75
Προεπιλογή

Καλημέρα σε όλους

Τάσο θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με το επισυναπτόμενο αρχείο σου Coverage_customer1.xlsm , στο 6ο μήνυμα του θέματος.

Στο κελί Ε1 χρησιμοποιείς την COUNTIF σε συνδυασμό με την GetEmployeeRange που δημιούργησες με VBA, η οποία μετρά και επιστρέφει το σύνολο των εγγραφών του χρήστη, πληροφορία που είναι χρησιμότατη.

Μια άλλη πληροφορία που θα ήταν χρήσιμη θα ήταν και το σύνολο του χρόνου του χρήστη ανά μήνα (Total time per month, 4η στήλη μετά το όνομα του χρήστη).

Ερώτηση / Ζητούμενο : Πως μπορούμε στο κελί Ε2 να χρησιμοποιήσουμε την SUMIF σε συνδυασμό με την GetEmployeeRange (αν γίνεται αυτό & δεν χρειάζεται άλλη συνάρτηση με VBA) ούτως ώστε να μας επιστρέφει το επιθυμητό αποτέλεσμα (Σύνολο χρόνου ανά μήνα).

Σχετικά με την ανανέωση του αρχείου μετά από εισαγωγή νέων δεδομένων, υλοποιώ μια ιδέα, (το προχωρώ) & όταν το ολοκληρώσω , θα επανέλθω με νέο μήνυμα επισυνάπτοντας το σχετικό αρχείο.

Καλή συνέχεια σε όλους ...........

Γιώργος

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Flashgordon61 : 16-10-13 στις 14:38.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 16-10-13, 14:56
Το avatar του χρήστη Tasos
Διαχειριστής
Όνομα: Τάσος Φιλοξενιδης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική, Γερμανική
 
Εγγραφή: 21-10-2009
Μηνύματα: 2.249
Προεπιλογή

Καλησπέρα σε όλους!

Αγαπητέ Γιώργο, για τη στήλη Total time per month χρησιμοποίησε:
=SUMIF(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);Employee;OFFSET(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);;3))

Για την στήλη Rate per monthχρησιμοποίησε:
=SUMIF(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);Employee;OFFSET(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);;2))

Καλή συνέχεια!

Τάσος
__________________
Ms-Office Development Team
Ανάπτυξη επαγγελματικών εφαρμογών
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 16-10-13, 16:32
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-09-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 75
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Tasos Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα σε όλους!

Αγαπητέ Γιώργο, για τη στήλη Total time per month χρησιμοποίησε:
=SUMIF(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);Employee;OFFSET(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);;3))

Για την στήλη Rate per monthχρησιμοποίησε:
=SUMIF(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);Employee;OFFSET(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);;2))

Καλή συνέχεια!

Τάσος
Εξαιρετικό !!!!!!!!!

Και πάλι Τάσο , χίλια ευχαριστώ.......

Καλή συνέχεια

Γιώργος.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 18-10-13, 12:38
Το avatar του χρήστη ChrisGT7
Super Moderator
Όνομα: Χρήστος Ζώρζος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2016
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 20-09-2013
Περιοχή: Κοντά σε ηφαίστειο...
Μηνύματα: 836
Προεπιλογή

Γιώργο, έκανα μια προσπάθεια για βοήθεια στο παρόν θέμα αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος ενημέρωσης (UPDATE table SET, ίσως).

Για τη σωστή ενημέρωση του κεντρικού αρχείου, οι συνάδελφοι θα πρέπει να μετονομάσουν το αρχείο που στέλνουν με το όνομά τους, όπως ακριβώς εμφανίζεται στις κατηγορίες. Θεωρώ ότι συνάδελφοι της ίδιας κατηγορίας δεν ασχολούνται ποτέ με τον ίδιο πελάτη στον ίδιο μήνα.

Χρησιμοποιώντας την ιδέα του Τάσου με το Recordset, μεταφέρω στο βοηθητικό κρυφό φύλλο HelpSh όλους τους πελάτες που ενημερώθηκαν από τους συναδέλφους και με τη VLOOKUP μεταφέρονται στις αντίστοιχες κίτρινες στήλες, διατηρώντας τα παλιά δεδομένα. Επίσης, κάθε κατηγορία έχει το δικό της κουμπί για τη μεταφορά των δεδομένων.

Ελπίζω να βοήθησα κάπως!
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsm Coverage.xlsm (59,4 KB, 49 εμφανίσεις)
__________________
Your Curiosity Will Be The Death of You!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ChrisGT7 : 18-10-13 στις 12:49.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις
Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα

Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
[Excel07] Συγκέντρωση βιβλίων σε ενα Ζαχαρίας Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 3 11-12-16 12:20
[Συναρτήσεις] Αναζήτηση και Εκτύπωση Δεδόμενων απο Βάση Δεδομένων nakosg Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 9 01-02-13 19:34
[Γενικά] Καταμέτρηση και συγκέντρωση συγκεκριμένων κωδικών από πολλά φύλλα σε ένα ... dimnot Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 7 03-04-11 22:19


Η ώρα είναι 05:49.