Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
| |||
| |||
Επειδή από κεκτημένη ταχύτητα επισύναψα ημιτελές το αρχείο το ξαναεπισυνάπτω. Συγνώμη & καλή συνέχεια Γιώργος |
#12
| |||
| |||
Καλημέρα σε όλους Τάσο θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με το επισυναπτόμενο αρχείο σου Coverage_customer1.xlsm , στο 6ο μήνυμα του θέματος. Στο κελί Ε1 χρησιμοποιείς την COUNTIF σε συνδυασμό με την GetEmployeeRange που δημιούργησες με VBA, η οποία μετρά και επιστρέφει το σύνολο των εγγραφών του χρήστη, πληροφορία που είναι χρησιμότατη. Μια άλλη πληροφορία που θα ήταν χρήσιμη θα ήταν και το σύνολο του χρόνου του χρήστη ανά μήνα (Total time per month, 4η στήλη μετά το όνομα του χρήστη). Ερώτηση / Ζητούμενο : Πως μπορούμε στο κελί Ε2 να χρησιμοποιήσουμε την SUMIF σε συνδυασμό με την GetEmployeeRange (αν γίνεται αυτό & δεν χρειάζεται άλλη συνάρτηση με VBA) ούτως ώστε να μας επιστρέφει το επιθυμητό αποτέλεσμα (Σύνολο χρόνου ανά μήνα). Σχετικά με την ανανέωση του αρχείου μετά από εισαγωγή νέων δεδομένων, υλοποιώ μια ιδέα, (το προχωρώ) & όταν το ολοκληρώσω , θα επανέλθω με νέο μήνυμα επισυνάπτοντας το σχετικό αρχείο. Καλή συνέχεια σε όλους ........... Γιώργος Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Flashgordon61 : 16-10-13 στις 14:38. |
#13
| ||||
| ||||
Καλησπέρα σε όλους! Αγαπητέ Γιώργο, για τη στήλη Total time per month χρησιμοποίησε: =SUMIF(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);Employee;OFFSET(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);;3)) Για την στήλη Rate per monthχρησιμοποίησε: =SUMIF(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);Employee;OFFSET(GetEmployeeRange(P3:AO3;EmplCat);;2)) Καλή συνέχεια! Τάσος
__________________ Ms-Office Development Team Ανάπτυξη επαγγελματικών εφαρμογών |
#14
| |||
| |||
Παράθεση:
Και πάλι Τάσο , χίλια ευχαριστώ....... Καλή συνέχεια Γιώργος. |
#15
| ||||
| ||||
Γιώργο, έκανα μια προσπάθεια για βοήθεια στο παρόν θέμα αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος ενημέρωσης (UPDATE table SET, ίσως). Για τη σωστή ενημέρωση του κεντρικού αρχείου, οι συνάδελφοι θα πρέπει να μετονομάσουν το αρχείο που στέλνουν με το όνομά τους, όπως ακριβώς εμφανίζεται στις κατηγορίες. Θεωρώ ότι συνάδελφοι της ίδιας κατηγορίας δεν ασχολούνται ποτέ με τον ίδιο πελάτη στον ίδιο μήνα. Χρησιμοποιώντας την ιδέα του Τάσου με το Recordset, μεταφέρω στο βοηθητικό κρυφό φύλλο HelpSh όλους τους πελάτες που ενημερώθηκαν από τους συναδέλφους και με τη VLOOKUP μεταφέρονται στις αντίστοιχες κίτρινες στήλες, διατηρώντας τα παλιά δεδομένα. Επίσης, κάθε κατηγορία έχει το δικό της κουμπί για τη μεταφορά των δεδομένων. Ελπίζω να βοήθησα κάπως!
__________________ Your Curiosity Will Be The Death of You! Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ChrisGT7 : 18-10-13 στις 12:49. |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Excel07] Συγκέντρωση βιβλίων σε ενα | Ζαχαρίας | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 3 | 11-12-16 12:20 |
[Συναρτήσεις] Αναζήτηση και Εκτύπωση Δεδόμενων απο Βάση Δεδομένων | nakosg | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 9 | 01-02-13 19:34 |
[Γενικά] Καταμέτρηση και συγκέντρωση συγκεκριμένων κωδικών από πολλά φύλλα σε ένα ... | dimnot | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 7 | 03-04-11 22:19 |
Η ώρα είναι 05:49.