Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
![]()
Καλημέρα σε όλους, είναι η πρώτη φορά που γράφω σε αυτήν την κοινότητα και ζητώ προκαταβολικά την κατανόησή σας σε περίπτωση που το θέμα μου είναι απλοϊκό! Θέλω να στείλω επιστολές σε πελάτες μου και θα το κάνω με συγχώνευση αλληλογραφίας (word με πεδία από excel) αλλά θέλω κάθε επιστολή να περιλαμβάνει μέσα στο κείμενο ένα συγκεκριμένο και διαφορετικό για κάθε επιστολή, πλήθος από εγγραφές. Ανεβάζω ένα αρχείο για να το κάνω πιο κατανοητό. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! |
#2
|
![]()
Καλημέρα Ελένη δες αυτό το άρθρο της Microsoft: How to use mail merge to create a list sorted by category in Word Θανάσης. |
#3
| |||
| |||
![]()
Θανάση, ευχαριστώ πολύ!!! Μου φαίνεται ελαφρά δύσκολο αλλά διάβασα όλο το άρθρο και το κατάλαβα. Θα το εφαρμόσω άμεσα! "Στεναχωριέμαι" που ενώ έψαξα σε διάφορα άρθρα δεν μπόρεσα να το βρω μόνη μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Ελένη |
![]() |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
| ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Γενικά] Excel συγχώνευση αλληλογραφίας | george1925 | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 2 | 21-02-14 12:38 |
Συγχώνευση αλληλογραφίας με word | avgenokostas | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 6 | 14-02-14 17:23 |
Συγχώνευση Αλληλογραφίας από Access σε Word (Office 2007) | kostaskalam | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 4 | 03-07-12 21:00 |
[Γενικά] Mail Merge - Συγχωνευση αλληλογραφίας σε Word | Ms-Office-Development Team | Excel samples - Χρήσιμα αρχεία & παραδείγματα | 0 | 01-02-10 07:46 |
Η ώρα είναι 06:29.