Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Excel > Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [Συναρτήσεις] Συνδυασμός αποτελεσμάτων από διαφορετικά φύλλα

Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ.

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Next
Παλιά 10-09-12, 16:18
Όνομα: Ηλίας
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική

Προεπιλογή Συνδυασμός αποτελεσμάτων από διαφορετικά φύλλα

Καλησπέρα. Είμαι αρχάριος με το office και δεν ξέρω αν αυτο που ψάχνω είναι απλό.. Λοιπόν: Έχω περάσει στο excell κάποια ερωτηματολόγια που έκανα για την διπλωματική μου. Τις επιλογές τις έχω σημειώσει με τον αριθμό 1 ώστε να μπορώ στο τέλος να τα αθροίσω και να κάνω κάποια διαγράμματα. Ωστόσο δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ώστε να έχω κάποια πιο συνδυαστικά αποτελέσματα. π.χ τον αριθμό των μαθητών που ήρθαν στον σταθμό για αγορές... Εγώ μπορώ να βρώ απλά των αριθμό των μαθητών που ήρθαν στο σταθμό και αυτών που ήρθα για αγορές χωρίς να ξέρω ποιοι από αυτούς είναι μαθητές. Παραθέτω και το excell ώστε να γίνω πιο κατανοητός.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Ηλίας
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsx παράδειγμα.xlsx (15,1 KB, 21 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση

Δικαιώματα - Επιλογές
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις
Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας

Παρόμοια Θέματα

Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
[Excel07] αθροισμα ποσοστων απο διαφορετικα κελια και φύλλα εργασιας ΦιλιπποςΜ Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 6 05-06-15 12:09