Forum

Forum (https://www.ms-office.gr/forum/)
-   Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/)
-   -   [Συναρτήσεις] Ημερομηνία μετά από 6 μήνες (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/1254-hmerominia-meta-apo-6-mines.html)

Xristos 07-07-11 18:31

Ημερομηνία μετά από 6 μήνες

1 Συνημμένο(α)
Παιδιά γειά σας. Αν και καλοκαίρι πάλι εδώ. Στο συνημμένο (Excell 2003) θα ήθελα στο Hm_Eidopiisis να βγαίνει η ημερομηνία που θα παίρνει από το Hm_Entolis μετά από 6 μήνες.
Και κάτι άλλο που μου ήρθε ξαφνικά στο μυαλό. Μπορούμε στο excel αντί να πηγαίνουμε στην εύρεση από την γραμμή εργαλείων να υπάρχει κουμπί και να κάνει την ίδια δουλειά με την γραμμή εργαλείων;;; και αν ναι πως γίνεται αυτό. Μην ξεχνάτε ότι είμαι λίγο αρχάριος αλλά το ψάχνω. Σας ευχαριστώ που καλοκαιριάτικα θα χάσετε τον χρόνο σας. Σας ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!

gr8styl 07-07-11 18:50

Γεια σου και σένα Χρήστο
στο J2 βάζεις =DATE(YEAR(I2);MONTH(I2)+6;DAY(I2))
για 6 μήνες μετά την ημερομηνία του i2
Τώρα όσον αφορά τα εργαλεία με δεξί κλικ στην μπάρα εργαλείων μπορείς να την προσαρμόσεις όπως θέλεις. μπορείς να προσθέσεις όποιες εντολές θέλεις σέρνοντας τα κατάλληλα εικονίδια/κουμπάκια στην θέση που θέλεις.

Θανάσης.

Βασίλης Κ. 22-02-12 21:40

gr8styl

Μπορεις να μου πεις στην εντολή που λες στο παραπάνω παραδειγμα πως μπορει να βγαινει και χρωμα ? Δηλαδή να γίνεται με κόκκινο το κελί που ειναι λιγότερο απο 6 μηνες ?

gr8styl 23-02-12 08:23

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από Βασίλης Κ. (Μήνυμα 9615)
gr8styl

Μπορεις να μου πεις στην εντολή που λες στο παραπάνω παραδειγμα πως μπορει να βγαινει και χρωμα ? Δηλαδή να γίνεται με κόκκινο το κελί που ειναι λιγότερο απο 6 μηνες ?

Φίλε Βασίλη,
δεν καταλαβαίνω το ερώτημά σου.
Στο παραδειγμα που αναφέρεις έχουμε μια ημερομηνία στο κελί i2 και ο τύπος στο j2 απλά μας δίνει την ημερομηνία 6 μήνες μετά από αυτή του i2.

Ποιό κελί από τα δύο θέλεις να γίνεται κόκκινο και πότε; :032: