Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Access > Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [ Φόρμες ] αυτόματη συμπλήρωση

Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια!

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 03-04-14, 23:19
Όνομα: Μανώλης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Αγγλική

Προεπιλογή αυτόματη συμπλήρωση

Καλησπέρα παιδιά,
Είμαι αρχάριος στην Access προσπαθώ να κάνω μια Βάση δεδομένων με διάφορα στοιχεία πελατών παραγγελίας και αρχείων του ΙSO και έχω κολλήσει σε μερικά σημεία. Στην ΒΔ που έχω κάνει συμπεριλαμβάνω την φόρμα πελάτη, άλλη φόρμα με την παραγγελιά του προς εμένα, το δελτίο παραγγελίας για τα υλικά προς τους προμηθευτές, δελτίο παραλαβής, και διάφορες άλλες φόρμες οι οποίες αφορούν διάφορες δοκιμές των προϊόντων πριν σταλούν στον πελάτη. Έχω δημιουργήσει τις αντίστοιχες σχέσεις στους πίνακες και έχω προσθέσει κουμπιά στις φόρμες για να σε μεταφέρει από την μία στην άλλη, επίσης έχω κάνει και την αυτόματη συμπλήρωση κενών με χρήση Combo box. Αυτό που θέλω να κάνω αν γίνεται βέβαια είναι όταν κάνω κλικ από την φόρμα πελάτη για να με μεταφέρει στην φόρμα νέας παραγγελίας να συμπληρώνει αυτόματα το πεδίο "όνομα πελάτη", που είναι κοινό και στα δύο και συνδέεται με σχέση ένα προς πολλά, χωρίς να χρειάζεται να το επιλέξω εγώ από το combo box. Επίσης κάτι άλλο που θέλω να κάνω είναι, από την φόρμα της παραγγελίας που περιλαμβάνει την υποφόρμα με τα προϊόντα και τους κωδικούς τους να συμπληρώσω αυτόματα και στην φόρμα παραγγελίας προς τον προμηθευτή μου τα αντίστοιχα προϊόντα, απλά με μπερδεύει η υποφορμα. Τέλος θέλω να έχω την δυνατότητα να δημιουργώ εκθέσεις, με χρήση κουμπιού και μακροεντολων,με την πρόοδο της παραγγελίας, δηλαδή να να ελέγχει τι δεν έχει παραδοθεί ή ποιος έλεγχος δεν έχει γίνει κλπ κλπ.

Συγγνώμη για την πολυλογία παιδιά
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Δικαιώματα - Επιλογές