Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 20-10-14, 19:45
tzvangel Ο χρήστης tzvangel δεν είναι συνδεδεμένος
Όνομα: Βαγγέλης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007, Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 25-02-2010
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ
Μηνύματα: 78
Προεπιλογή

Φίλε μου σε ευχαριστώ για την απάντηση!
Παλαιοτερα έλυνα και έδενα με την access αλλα δυστυχώς κακό έμαθα με ένα έτοιμο πρόγραμμα μηχανογράφησης και έτσι έχω ξεχάσει αρκετά πράγματα!!
Αυτή τη στιγμή έχω πελαγώσει και δεν μπορώ να βρω έναν «μπούσουλα» έτσι ώστε να πάρω μπροστά και να αρχίζω να προγραμματίζω!!
Θα σου δώσω τι θέλει από τη Βάση και θέλω εσύ σαν πιο έμπειρος στην access να μου προτείνεις έναν τρόπο για το πώς ο ξαδερφος μου θα μπορεί 1) να διαχωρίζεται τα τέλη και 2) να κάνει λίγες και σωστές κινήσεις!!

Η πελάτες του διαλέγουν 2 υπηρεσίες και οι 2 υπηρεσίες έχουν μια ετήσια συνδρομή!
Η 1η υπηρεσία (T1) έχει από το 2000 ένα δικό της ετήσιο κόστος το οποιο κάθε χρόνος έχει δικό του κόστος (πχ το 2000 έχει 50€, το 2001 έχει 60€ κλπ)!
Η 2η υπηρεσία (Ο1) έχει από το 2000 ένα δικό της ετήσιο κόστος το οποιο κάθε χρόνος έχει δικό του κόστος (πχ το 2000 έχει 50€, το 2001 έχει 60€ κλπ)!
Η πελάτες του λοιπόν υποχρεωτικά μπορούν να έχουν μόνο μια υπηρεσία δηλαδή ένας πελάτης δεν μπορεί να έχει και τις 2 υπηρεσίες!
Όταν λοιπόν είναι να περάσει έναν πελάτη θέλει να καταχωρεί το όνομα του, έναν κωδικό έγγραφης, έτος έγγραφης
Και όταν ένας πελάτης του θέλει να πληρώσει τον χρόνο θέλει να καταχωρεί το όνομα του, τον κωδικό έγγραφης το έτος έγγραφης και το ποσό του αντιστοίχου χρόνου
Παράλληλα στην καρτέλα πελάτη θέλει να βλέπει αυτό ο πελάτης ποια χρονιά έχει απλήρωτα και ποια πληρωμένα.
Σε παρακαλώ δώσε μου μια ιδέα πως μπορεί να υλοποιηθεί το όλο θέμα γιατί έχω χάσει την μπάλα!