07-03-12, 21:11
|
 | Super Moderator Όνομα: Θανάσης Στυλιανίδης Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2010 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική | | Εγγραφή: 18-10-2009 Περιοχή: Βρυξέλλες, Βέλγιο
| |
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sofie Γεια σας!Έχω να κάνω μια εργασία στην οποία πρέπει να δημιουργήσω ένα ερωτηματολόγιο στο excel.Ο καθηγητής δίνει τις εξής πληροφορίες:κάθε ερώτηση θα καταλαμβάνει μια γραμμή στο αρχείο,κάθε στήλη στο αρχείο θα αφορά μια ερώτηση του ερωτηματολογίου πχ 10 ερωτήσεις=10 στήλες & 250 απαντήσεις=250 γραμμές,οι απαντήσεις θα κωδικοποιηθούν με αριθμούς αρχίζοντας απ' το 1 πχ καλά/μέτρια/πολύ καλά=1/2/3...Μπορείτε να με βοηθήσετε δείχνοντάς μου ένα παράδειγμα στο excel εσείς που τα γνωρίζετε καλύτερα αυτά;;Επειδή εγώ μπερδεύτηκα κάπως!!!Σας ευχαριστώωωωωωωω  | Αγαπητή Σοφία,
καλώς όρισες στην παρέα μας.
Χωρίς να είμαι στο μυαλό του καθηγητή σου, αλλά βάζοντας την φαντασία μου να δουλέψει, λέω ότι πρέπει να φτιάξουμε ένα πίνακα όπου θα καταγράψουμε τα αποτελέσματα 1/2/3/... για 250 ερωτηματολόγια των 10 ερωτήσεων.
Δηλαδή σε ένα φύλλο Excel:
Στο κελί Α1 θα έγραφα " Αποτελέσματα"
Η γραμμή 1 θα έχει τις ερωτήσεις (μια σε κάθε στήλη αρχίζοντας από το κελί Β1) Ο καθηγητής είπε:" κάθε στήλη στο αρχείο θα αφορά μια ερώτηση του ερωτηματολογίου πχ 10 ερωτήσεις=10 στήλες"
Στη στήλη Α θα βάλουμε τις απαντήσεις/ερωτηματολόγια (ένα σε κάθε γραμμή αρχίζοντας από το κελί Α2) ο καθηγητής είπε: " 250 απαντήσεις=250 γραμμές" Στην περιοχή από Β2 έως Κ251 θα βάλουμε έναν αριθμό (από 1 έως 6) για το αποτέλεσμα (κακός/ανεπαρκής/μέτριος/καλός/πολύ καλός/άριστος) ο καθηγητής είπε: " οι απαντήσεις θα κωδικοποιηθούν με αριθμούς αρχίζοντας απ' το 1 πχ καλά/μέτρια/πολύ καλά=1/2/3..."
Θα ήταν πολύ πιο ξεκάθαρα τα πράγματα αν ο καθηγητής έλεγε: κάθε ερωτηματολόγιο θα καταλαμβάνει μια γραμμή στο αρχείο
αντί του " κάθε ερώτηση θα καταλαμβάνει μια γραμμή στο αρχείο"
Ελπίζω να βοήθησα.