Καλησπέρα έχω κολλήσει στο εξής ,προσπαθώ να φτιάξω στο excel με
vba ηλεκτρονική τιμολόγηση .Το έχω ρυθμίσει να μετατρέπει το αριθμητικό ποσό σε ολογράφως ,να το τυπώνει και να το αποθηκεύει σε μορφή excel στον υπολογιστή. Αλλά όταν το τυπώνω δεν εμφανίζει το ολογράφως(#ονομα?) και όταν πηγαίνω να ανοίξω το αποθηκευμένο παρατηρώ ότι δεν κρατάει τη συνάρτηση που το μετατρέπει στο ολογράφως και θα πρέπει να το ξανα ορισω. Υπάρχει τρόπος να το κρατάει και στην αρχική φόρμα και στο αποθηκευμένο αρχειο. Σας επισυνάπτω μέρος του κώδικα.
Sub NextInvoice()
Range("I5").Value = Range("I5").Value + 1
Range("G26").Value = Range("G34")
Range("G30").Value = Range("G34")
Range("G31").MergeArea.ClearContents
Range("G34").MergeArea.ClearContents
Range("G38").MergeArea.ClearContents
Range("G34").Formula = "=G30-G31"
End Sub
Sub SaveInvWithNewName()
Dim NewFN As Variant
PostToRegister
ActiveSheet.Copy
NewFN = "C:\ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ\" & Range("I5").Value & Range("H5").Value & Range("I49").Value & Range("F16").Value & ".xlsm"
ActiveSheet.SaveAs NewFN, FileFormat:=xlOpenXMLWorkbookMacroEnabled
Application.DisplayAlerts = True
ActiveWorkbook.PrintOut copies:=2
ActiveWorkbook.Close SaveChanges:=False
NextInvoice
End Sub