22-07-16, 09:23
|
Όνομα: Γιώργος Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική | | Εγγραφή: 18-06-2010
Μηνύματα: 3.737
| |
Καλημέρα
Κοιτάζοντας τα δύο βιβλία εργασίας διαπιστώνω ότι είναι τελείως διαφορετικά. Α) Στο βιβλίο Άδειες_New: 1) Οι καταχωρήσεις αφορούν ένα ολόκληρο έτος.
2) Γίνονται όλες σ’ ένα φύλλο.
3) Για κάθε μέρα και εργαζόμενο διατίθεται ένα μόνο κελί, συνεπώς μπορεί να γίνει μία μόνο καταχώρηση. Β) Στο βιβλίο εργασίας SumMonth3:
1) Οι καταχωρήσεις αφορούν ένα μόνο μήνα.
2) Για κάθε μέρα του μήνα έχουμε, για τις καταχωρήσεις, ξεχωριστό φύλλο.
3) Για κάθε μέρα και εργαζόμενο διατίθενται 14 κελιά για καταχώρηση (μπορούν να καταχωρηθούν 14 διαφορετικές καταστάσεις)!!!.
Συμπέρασμα, πρώτα θα πρέπει να επιλέξουμε πως θα οργανώσουμε σωστά τα δεδομένα μας στο βιβλίο εργασίας και μετά να ψάξουμε για τρόπους, που θα διευκολύνουν την εισαγωγή των δεδομένων.
Φιλικά/Γιώργος
|