Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 28-01-13, 22:58
Το avatar του χρήστη gr8styl
gr8styl Ο χρήστης gr8styl δεν είναι συνδεδεμένος
Super Moderator
Όνομα: Θανάσης Στυλιανίδης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-10-2009
Περιοχή: Βρυξέλλες, Βέλγιο
Μηνύματα: 758
Προεπιλογή

Καλησπέρα σας.

Αυτή τη φορά θα έλεγα ότι δεν νομίζω να βοηθήσει η WORKDAY αφού από όσο ξέρω αφαιρεί μόνο τα Σαββατοκύριακα. Από το 2010 και μετά έχουμε την WORKDAY.INTL που κάνει ακριβώς αυτό που ζητάει η Ελένη.
πχ για Σαουδική Αραβία, όπου όπως είπε η Ελένη οι μή εργάσιμες μέρες είναι η Πέμπτη και η Παρασκευή, ο τύπος: =WORKDAY.INTL(start_date;days;6;holidays) δίνει την απάντηση.

Στο συνημμένο εγώ έχω μια πρόταση με ένα τύπο πίνακα πανομοιότυπο αυτού που πρότεινα στο προηγούμενο θέμα, απλά αντί ">5" ελέγχουμε με τις ημέρες που έχουμε επιλέξει, και δουλεύει με όλες τις εκδόσεις του Excel
Οι ημέρες που επιλέγουμε ανά εβδομάδα μπορεί να είναι και περισσότερες από 2.

Θανάσης
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xls Eleni_y_work_1.xls (106,0 KB, 25 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση