Θέμα: Άδειες

Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 06-12-12, 07:27
Το avatar του χρήστη stavross
stavross Ο χρήστης stavross δεν είναι συνδεδεμένος
Όνομα: ΣΤΑΥΡΟΣ
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 27-10-2012
Μηνύματα: 92
Προεπιλογή Άδειες

Καλημέρα στο Φόρουμ και σε όλα τα παιδιά.
Έχω μια βάση με άδειες. Στην φόρμα άδειες παρουσιάζω την καρτέλα του εργαζόμενου και τις πληροφορίες των αδειών του που τις παίρνει από το ερώτημα AdiesIpolipoQ.
Σε ένα πίνακα AdiesDikeomaP καταχωρώ το δικαίωμα - ημέρες - έτος
Ένας εργαζόμενος μπορεί να δικαιούται πολλές άδειες (κανονική-εορταστική-ΑΜΕΑ κλπ)
Στο δικαίωμα αδείας καταχωρώ πχ. κάποιον που έχει δικαίωμα 20 ημέρες κανονική 3 ημέρες εορταστική και 15 ημέρες ΑΜΕΑ
Όταν καταχωρώ μία άδεια πχ 5 ημέρες κανονική κάπου έχω κάνει λάθος στο ερώτημα και αφαιρεί τις μέρες από όλα τα δικαιώματα δηλαδή μου βγάζει αποτέλεσμα:
υπόλοιπο κανονικής: 20-5=15
υπόλοιπο εορταστικής 3-5= -2
υπόλοιπο ΑΜΕΑ 15-5=10
Πού έχω κάνει το λάθος;
Νομίζω ότι είναι η ίδια λογική με τις απουσίες που με βοήθησαν πολύ ο Γιώργος και ο Κώστας αλλά δεν κατάφερα να το προσαρμόσω. Όποια βοήθεια καλοδεχούμενη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: zip adies.zip (212,1 KB, 54 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση