Forum

Forum (https://www.ms-office.gr/forum/)
-   Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/)
-   -   [Excel07] Πρόγραμμα αδειών (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/2050-programma-adeion.html)

Πέτρο 14-09-12 15:40

Πρόγραμμα αδειών
 
1 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα σε όλους.
Βασικά δουλεύω στο ΕΚΑΒ Κομοτηνής σαν πλήρωμα ασθενοφόρου και πριν από μερικές μέρες ανέλαβα το πρόγραμμα στην υπηρεσία.Προσπαθώ να το φτιάξω μεσώ του Excel όπου οι γνώσεις μου δεν είναι αρκετές.
Σε ένα φυλλο έχω το "πρόγραμμα" και σε ένα άλλο τις "άδειες" την βασει απο τις άδειες την πήρα από το http://www.ms-office.gr/forum/excel-...tin-excel.html το πρόβλημα που έχω είναι όπως πως μπορώ να να κάνω εμφανίζονται οι "άδειες" στο "πρόγραμμα" στις αντίστοιχες ημερομηνίες και στο αντίστοιχο άτομο.
Πιστεύω να έγινα κατανοητός.
Ευχαριστώ.

Lefteris 14-09-12 16:52

1 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα Πέτρο.

Βασιζόμενος στο στήσιμο που έχεις κάνει και απατώντας στην ερώτησή σου, ένας τρόπος για να πάρεις το ζητούμενό σου, είναι ο εξής:

Στο C3 στο Φύλλο Πρόγραμμα, βάλε αυτόν τον τύπο και τράβα προς τα κάτω και δεξιά, όσο χρειάζεσαι.
Κώδικας:

=IF(SUMPRODUCT((Άδειες!$H$3:$N$218=Πρόγραμμα!C$2)*(Άδειες!$C$3:$C$218=$A3))=1;"άδεια";"")
Μετά χρησιμοποιούμε και Μορφοποίηση Υπό Όρους για να δώσουμε χρώμα.

Τι λες;

ΥΓ. ΤΟ ρ, τι σημαίνει και από που προκύπτει;

Πέτρο 14-09-12 18:00

Ευχαριστώ για την απάντηση το "ρ" σημαίνει ρεπό μπορεί να εμφανίζεται στο πρόγραμμα τις αργίες και τα σαββατοκύριακα;
Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια

Lefteris 14-09-12 18:59

1 Συνημμένο(α)
Πέτρο, κοίτα το συνημμένο όπου υπάρχει αυτό που ζητάς.

Λέω ξανά, ότι αυτός είναι απλά, ένας τρόπος.

Πέτρο 15-09-12 09:26

Λευτέρη καλημέρα, το ζητούμενο το βρήκες αλλά το "ρεπό" θέλω να εμφανίζετε μόνο στις εβδομάδες που είναι με "άδεια".Υπάρχει κάποια λύση γι' αυτό;
Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια και τον χρόνο που αφιερώνεις

Lefteris 15-09-12 09:53

1 Συνημμένο(α)
Καλημέρα σε όλους.

Πέτρο, στην Excel, μπορείς να κάνεις πάρα πολλά πράγματα.

Ναι. Αυτό που ζητάς, μπορεί να γίνει.

Σε μία στήλη(εγώ επέλεξα την ΒΑ) στο ΒΑ4, βαζεις αυτόν τον τύπο και το τραβάς προς τα κάτω όσο χρειάζεσαι.

Κώδικας:

=COUNTIF(B4:AZ4;"άδεια")
Μετά στο C4, βάλε αυτόν τον τύπο και σύρε προς τα κάτω και δεξιά, όσο χρειάζεσαι.

=
Κώδικας:

IF($BA4=0;"";IF($BA4>0;IF(OR(C$3=7;C$3=1);"R";IF(SUMPRODUCT((Άδειες!$H$3:$N$218=Πρόγραμμα!C$2)*
(Άδειες!$C$3:$C$218=$A4))=1;"άδεια";IF(COUNTIF(Άδειες!$R$3:$R$16;Πρόγραμμα!C$2)>0;"R";"")))))

Τι λες;

Πέτρο 15-09-12 19:24

1 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα σε όλους.
Λευτέρη με την λύση που έκανες έκανα κάποιες αλλαγές γιατί στην στήλη ΒΑ που κάνει καταμέτρηση στο σύνολο με αποτέλεσμα να εμφανίζει "ρεπό" σε εβδομάδες που δεν έχουν "άδεια". Νόμιζα ότι βρήκα μια λύση αλλά κάπου έκανα λάθος και τώρα δεν ενημερώνει από το φύλλο των αδειών.
Μπορείς να ρήξεις μια ματιά σε παρακαλώ.Ευχαριστώ!

Lefteris 16-09-12 00:35

1 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα-Καλημέρα.

Πέτρο το στήσιμο που μας δείχνεις στο τελευταίο συνημμένο σου, είναι διαφορετικό από εκείνο του πρώτου. Αυτό μας παιδεύει και σένα και μένα και τους φίλους που παρακολουθούν το θέμα.

Για αυτό γκρινιάζω συνέχεια-το επισημαίνω και στην υπογραφή μου-ότι πρέπει να δίνονται σωστές πληροφορίες για το ζητούμενο, για να δίνονται και οι σωστές απαντήσεις.

Στην περίπτωσή μας τώρα_με τα νέα δεδομένα_για να δουλέψει το Πρόγραμμα, αντι για την απλή COUNTIF, στις βοηθητικές στήλες, βάλε αυτόν τον τύπο.

=SUMPRODUCT((DaysOff>=Πρόγραμμα!B$2)*(Day sOff<=Πρόγραμμα!I$2)*(Πλήρωμα_1=Π ρόγραμμα!$A4))


Πές μας τι γίνεται τώρα.

Καλό ξημέρωμα.

Tasos 16-09-12 03:33

1 Συνημμένο(α)
Καλημέρα!

Πέτρο, είμαι της γνώμης ότι το ζητούμενο σου είναι πιο απλό από ότι εξελίχθηκε.

Όπως λέει ο Λευτέρης, αλλάζεις συνεχώς και θα συνεχίσεις να αλλάζεις αν δεν μελετήσεις τη σχεδίαση της εφαρμογής σου καλύτερα.

Γιατί δεν γράφεις τα ρεπό και τος άδειες στο ίδιο το φύλλο (Πρόγραμμα);;

Προς τι οι συναρτήσεις;

Επισυνάπτω ένα παραδειγματικό αρχείο.

Στο αρχείο αυτό απλά συμπληρώνεις τα "α" ή και "a" για άδειες και τα "ρ" για ρεπό.

Οι μετρήσεις των αδειών ανά πλήρωμα φαίνονται πολύ καθαρά στο φύλλο "Control".

Επίσης οι μορφοποιήσεις υπό όρους, εκτός του ότι θα σε βοηθήσουν στην περιήγηση ανάμεσα στους μήνες, "χρωματίζουν" τις γιορτές και τα Σαββατοκύριακα.


Στην κεφαλίδα του τρέχοντος μηνός εφαρμόζεται επίσης μορφοποίηση υπό όρους για να διακρίνεται ευκολότερα κατά την περιήγηση.

Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις είναι κάθε τέλος του έτους να κρατάς ένα αντίγραφο πχ. Πρόγραμμα_αδειών_2012.xlsx,
να αλλάξεις την τιμή από 2012 σε 2013 στο κελί με το όνομα "cYear" (=Άδειες!$C$1) και να κάνεις απαλοιφή περιεχομένων στην περιοχή AllYear (=Πρόγραμμα!$C$7:$OI$23).

Στο φύλλο "Control" με την βοήθεια των τύπων στις πρώτες στήλες του έχεις τη δυνατότητα να συλλέξεις και άλλα συγκεντρωτικά στοιχεία με μεγάλη ευκολία.

Ελπίζω αυτό το παράδειγμα να σου δώσει νέες ιδέες.

Καλή συνέχεια!

Τάσος

Πέτρο 16-09-12 13:18

1 Συνημμένο(α)
Καλημέρα.
Λευτέρη Την αλλαγή που έκανα δεν την έκανα για να παιδευτώ εγώ αλλά ούτε και οι υπόλοιποι,και ζητώ συγνόμη για αυτό.Εγινε γιατί δεν μπορουσα να βρώ μια λύση στο πρόβλημα με τα ρεπό.Δηλαδή να τα εμφανίζει σε κενή εβδομάδα
Αν υπάρχει λύση το πρώτο στήσιμο ήταν σαφώς καλύτερο και εύκολο και για μένα.Αν πάλι όχι η λύση που μου έστηλες δουλεύει οπότε την κρατω και δοκιμάζω να τη δουλέψω στην πράξη
Τάσο σε ευχαριστώ και για τον δικό σου παράδειγμα αλλά κατά την γνώμη μου του Λευτέρη με βολεύει πιο πολύ.
Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια και καλή συνέχεια στην προσπάθεια να μας βοηθάτε


Η ώρα είναι 22:57.

Ms-Office.gr - ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.


Search Engine Optimization by vBSEO 3.3.2