Forum

Forum (https://www.ms-office.gr/forum/)
-   Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/)
-   -   [Συναρτήσεις] "Χρωματισμός" αριθμών για Stock αποθήκης (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/2034-xromatismos-arithmon-gia-stock-apothikis.html)

es19 08-09-12 09:35

"Χρωματισμός" αριθμών για Stock αποθήκης

1 Συνημμένο(α)
Καλημέρα σε όλους

Θά ήθελα μια βοήθεια απ΄οποιον μπορεί, είμαι αρχάριος και άσχετος, προσπαθώ όμως από μόνος μου να μάθω κάτι γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο το excel.Σάς επισυνάπτω ένα παράδειγμα το τι θέλω να κάνω.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Lefteris 08-09-12 11:15

"Χρωματισμός" αριθμών για Stock αποθήκης.

1 Συνημμένο(α)
Καλημέρα σε όλους.

Νίκο, αρχικά θα σε παρακαλούσα να δίνεις ένα τίτλο στα θέματα που ανεβάζεις που να περιγράφουν το πρόβλημά σου. έτσι είναι καλύτερα για όλους μας.

Για το ζητούμενό σου τώρα ρίξε μια ματιά στο συνημμένο και πές μας αν σε καλύπτει.

es19 08-09-12 12:46

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και συγγνώμη καθ΄΄οτι νέος στό forum .Με κάλυψες απόλυτα θα ήθελα αν γίνεται φυσικά με κάποιο τύπο να μήν υπάρχει η επιπλέον στήλη G αλλα να εμφανίζεται στη στηλη F ότι στή στήλη G και χρωματισμένα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

es19 08-09-12 12:55

ΣΥΓΝΩΜΗ να προσθεσω αν γίνεται να κανει χρωματισμένη περιγραφή στο ίδιο κελι δηλαδη π.χ
Ελλειμα -2 κοκκινο
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Lefteris 08-09-12 15:39

1 Συνημμένο(α)
Νίκο

Η στήλη G, δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα(Δες στην Μορφοποίηση υπό όρους, πώς διαμορφώνεται ο χρωματισμός των αριθμών, σύμφωνα με το αποτέλεσμα)! Απλά ήταν δοκιμαστική. Λάθος μου που δεν την αφαίρεσα, αλλά θεωρώντας ότι δεν ήσουν και πολύ κατατοπιστικός στο ζητούμενό σου..την άφησα απλά για να σου δείξω το αποτέλεμα των υπολογισμών που ζητούσες.

Δες το νέο παράδειγμα..

Spirosgr 08-09-12 15:48

1 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα
Νίκο για προσπάθησε να βάλεις τώρα στην αποθήκη 10 προϊόντα στο Β2 και θα δεις ότι παρ' όλο που έχεις ήδη 2 + 10 παίρνεις απόθεμα 9