Forum

Forum (https://www.ms-office.gr/forum/)
-   Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/)
-   -   [Συναρτήσεις] Βοήθεια για ένα φύλλο απογραφής (https://www.ms-office.gr/forum/excel-erotiseis-apantiseis/2015-boitheia-gia-ena-fillo-apografis.html)

es19 23-08-12 14:29

Βοήθεια για ένα φύλλο απογραφής

Γεια σας είμαι νέο μέλος και αρχάριος στο EXCEL .Θα ήθελα μια βοήθεια για ένα πίνακα που φτιάχνω για τη δουλεία μου Είναι ένα φύλλο απογράφης και δεν ξέρω αν γίνεται το εξής Αν στο κελί D1 έχω το άθροισμα από την πρόσθεση των κελιών A1+B1+C1 ας πούμε τεμαχίων που αγοραστήκαν, και στο E1 έχω την ποσότητα τμχ της απογραφής θα ήθελα αν γίνεται φυσικά με κάποιον τύπο στο κελί F1 να συγκρίνει τα εξής Αν στο D1 η ποσότητα είναι μεγαλύτερη από το E1 να αφαιρει αυτόματα χωρίς να βάλω (-) άρα ας πούμε τα τμχ πουληθήκαν , αλλά όταν στο κελί D1 η ποσότητα είναι μικρότερη από το E1 να αφαιρει ανάποδα δηλαδή από το E1 - D1 ώστε το αποτέλεσμα να δείχνει πλεόνασμα τμχ άρα κάποιο λάθος π,χ στο απογραφόμενο είδος. ΔΗΛΑΔΗ A1+B1+C1=D1 D1-E1=F1 και A1+B1+C1=D1 E1-D1=F1 Και πως αυτόν τον τύπο μπορώ να προσθέσω μαζικά σε όλες τις σειρές
Ευχαριστώ πολύ

Spirosgr 23-08-12 22:32

1 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα στην παρέα μετά από αρκετό καιρό
Ελπίζω να ξεκουραστήκατε και να περάσατε καλά το καλοκαίρι σας:d020:

Φίλε Νίκο καλώς όρισες στην παρέα

Στο φύλλο που ακολουθεί θα δεις μια προσέγγιση στο ζητούμενο σου που σου δίνει λύση ενώ συμπληρώνει και την περίπτωση η απογραφή σου να είναι ίδια με το άθροισμα των προϊόντων περίπτωση σπάνια μεν αλλά καθόλου απίθανη δε
Μελέτησε το και με την παράκληση για την επόμενη φορά να ανεβάσεις κάποιο παράδειγμα σε συνημμένο ώστε να είναι πιο κατανοητό το ζητούμενο σου.
Καλή συνέχεια!

es19 23-08-12 23:52

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ:015:

es19 24-08-12 19:44